Обмін і повернення

ЯК обміняти або повернути товар, ЯКИЙ НЕ підійшов, НЕ сподобався І ІНШЕ?


Переконайтеся, будь ласка, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки. Перевірте, будь ласка, відсутність Вашого товару в Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню: Товар не має ознак використання і пошкоджень, в повній комплектації (як на момент придбання), збережені всі споживчі властивості (товар включається, всі функції робочі) Підготуйте , будь ласка, всі необхідні документи:

  • Заява на ім'я продавця, підписану Вами власноруч
  • Документ, що засвідчує особу
  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек / акт прийому-передачі / видаткова накладна)
  • Товарно-транспортну накладну (при роботі через перевізника "Нова пошта")
  • Гарантійний талон
  • Банківську карту або актуальні реквізити карткового рахунку (в разі оплати покупки банківською картою)


Зверніться також до продавця товару:
Товар, придбаний в магазині Бриз - чекаємо на Вас в найближчому магазині Бриз, з товаром і документами, зазначеними вище.
Товар, придбаний в інтернет-магазині Бриз і отриманий в відділенні перевізника (наприклад, у відділенні Нова пошта) - надішліть, будь ласка, нам товар через перевізника Нова Пошта, а також документи, зазначені вище.

Для інформації: Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості Закон України «Про захист прав споживачів»,

КУПІВЛЯ НЕ ВІДБУЛАСЯ, І ВИ ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ СПЛАЧЕНІ ПО ПЕРЕДОПЛАТІ КОШТИ?


Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:
Заява на ім'я продавця, про повернення грошових коштів, підписану Вами власноруч, із зазначенням номера банківської картки або актуальних реквізитів карткового рахунку
Копія документа, що посвідчує особу
Копія документа, що підтверджує оплату (касовий чек / квитанція)


Заява та копії документів необхідно надати за допомогою оператора поштового зв'язку Укрпошта або Нова пошта, за адресою, вказаною оператором інтернет-магазину. Повернення коштів буде проведений протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання зазначених вище документів.

Стаття 12. Права споживи теля в разі укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями Закон України «Про захист прав споживачів»,

З будь-яких додаткових питань відповімо Вам за телефоном нашої гарячої лінії:

• 063 - 131 - 62 - 62
• 097 - 131 - 62 - 62
• 099 - 131 - 62 - 62